fredag 17. april 2009

Provence


I dag har jeg brukt mesteparten av dagen på å drømme meg bor til varmere steder:)

Nermere bestemt til den FRANSKE RIVIERA










Som dere ser er rivieraen et sted der både små og store koser seg.
Alle liker vell sol,strand og bading,men det er så mye mer enn det å oppleve....
Marineland med hai tunell,spekkhogger og delfin show
masse vingårder for de som vil på vinsmaking
SAINT TROPEZ hvor man kan drømme seg bort blandt luksus butikker,biler og ikke minst alle de fine båtene
GRASSE der di lager parfymer
JUAN-LES-PINS/ANTIBES to kjempefine byer som jeg var på språk reise i
CANNES som holder filmfestival vært år
og masse mer
Som dere ser er jeg litt ferie syk for tiden ;) tihiii
Ha en fortsatt fin mandag:)

3 kommentarer:

  1. Så deilig.. Drømmer jeg meg langt bort jeg å =)

    SvarSlett
  2. Hærlig! Katti går flyet? Æ e ferdig pakka:) Tar ikke så mye med, regne med at det går ant å shoppe der nede;)

    SvarSlett
  3. Har hørt rykter om at dem er ganske grei altså, så jeg tipper det går bra;)

    SvarSlett